ADD SOME TEXT THROUGH CUSTOMIZER
ADD SOME TEXT THROUGH CUSTOMIZER

Το Pilates είναι ένα σύστημα σωματικό – πνευματικό που συμβάλει στην αύξηση της δύναμης, της ευλυγισίας και του συντονισμού, ενώ παράλληλα μειώνει το στρες, βελτιώνει την πνευματική συγκέντρωση και καλλιερεί μια βελτιωμένη αίσθηση ευεξίας. Το Pilates απευθύνεται στον καθένα ξεχωριστά αλλά και σε όλους γενικά. Το δεύτερο βιβλίο του δημιουργού της μεθόδου Pilates, Joseph Pilates, εκδόθηκε το 1945 με τίτλο ‘’RETURN TO LIFE THROUGH CONTROLOGY’’. Η αρχική ονομασία της μεθόδου ήταν ‘’Contrology’’. Σε αυτό το βιβλίο του ο J. Pilates μιλάει για την φιλοσοφία του και ορίζει μία λίστα 34 ασκήσεων που μπορούν να εκτελεστούν και στο σπίτι.

 

  1. The Hundred
  2. The Roll-Up
  3. The Roll-Over
  4. The One-Leg Circle
  5. Rolling Back
  6. The One-Leg Stretch
  7. The Double-Leg Stretch
  8. The Spine Stretch
  9. Rocker with Open Legs
  10. The Cork-Screw
  11. The Saw
  12. The Swan-Dive
  13. The One-Leg Kick
  14. The Double-Leg Kick
  15. The Neck Pull
  16. The Scissors
  17. The Bicycle
  18. The Shoulder Bridge
  19. The Spine Twist
  20. The Jack-Knife
  21. The Side Kick
  22. The Teaser
  23. The Hip Twist with Stretched Arms
  24. Swimming
  25. The Leg-Pull (Front)
  26. The Leg-Pull
  27. The Side Kick Kneeling
  28. The Side Bend
  29. The Boomerang
  30. The Seal
  31. The Crab
  32. The Rocking
  33. The Control Balance
  34. The Push-Up

 

Κάθε μία από αυτές τις ασκήσεις είναι σχεδιασμένη για να στοχεύει συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, εξασφαλίζοντας μια ισορροπημένη και ολοκληρωμένη προπόνηση. Καθώς εξασκείτε αυτές τις κινήσεις, θυμηθείτε να εστιάσετε στην αναπνοή, τον έλεγχο και την ακρίβειά σας – τις βασικές αρχές του Pilates. Καλή εξάσκηση!

Βιβλιογραφία:

Pilates Anatomy: Ζουρλαδάνη Αθανασία, Μουστάκα Κατερίνα